Εστίαση σε προϊόντα, που κυριαρχούν στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις, δίνει η Achaia Company. Η πατρινή εταιρεία έχει ήδη κλείσει τρεις σημαντικές αποκλειστικές συνεργασίες με διεθνή brands,τα οποία δραστηριοποιούνται στον κλάδο των vegan και γενικότερα πιο υγιεινών και φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας , Φοίβος Καρακίτσος, ανέφερε στο FnB Daily ότι ¨από την εμπειρία μου στη Spar,είχα την εύκαιρα να βλέπω τα trends σε όλο τον κόσμο. Μερικά από αυτά είναι vegan products, τα εναλλακτικά προς τα ζωικά , το healthy awareness και προϊόντα, τα οποία παράγονται με τέτοιο τρόπο, ώστε να προφυλάσσεται το περιβάλλον¨ . Πρόσθεσε δε ότι ¨πρόκειται για μια έντονα αναπτυσσόμενη αγορά, η οποία στη χώρα μας δεν έχει σημαντικά παρουσία στα Supermarket , γι΄αυτό υπάρχουν περιορισμένα προϊόντα και σε υψηλές τιμές¨. Στο πλαίσιο αυτού του σχεδιασμού, η Achaia έκλεισε ήδη την αποκλειστική αντιπροσώπευση προϊόντων από τρεις ξένες εταιρείες.
VEGANZ
Η πρώτη από αυτές αφορά στη συμφωνία με τη γερμανική Veganz. Η εταιρεία αυτή, με έδρα το Βερολίνο, η οποία μετράει ήδη 10 χρόνια λειτουργίας, διαθέτει σήμερα ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο με περίπου 165 προϊόντα. Αυτά υπάρχουν σε πάνω από 15.000 σημεία πώλησης σε 26 χώρες, αλλά και σε online stores. Αυτοπροσδιορίζεται ως ο μεγαλύτερος full-range παραγωγός plant-based προϊόντων στον κόσμο, προσφέροντας από εναλλακτικά για κρέας και ψάρι, μέχρι spreads και σοκολάτες. Ο όμιλος, ο οποίος έκλεισε πέρυσι με τζίρο 26,6 εκατ. Ευρώ(+28% από το 2018), έχει ως μόνο το ¨καλό για σένα, καλύτερο για όλους¨. Ήδη, η Achaia έχει συμφωνήσει με την ΑΒ Βασιλόπουλος – η οποία, σύμφωνα με τον κ. Καρακίτσο, έχει τέτοιο customer Profile και το υποστηρίζει – και μέσα στον μήνα αναμένεται να βρίσκονται προϊόντα Veganz σε καταστήματα της. Θα ακολουθήσουν σύντομα και άλλες αλυσίδες , με τις οποίες η Achaia βρίσκεται σε συζητήσεις, όπως ο Σκλαβενίτης, Θανόπουλος, Κρητικός κ.ά.
VEGA MILL
Η δεύτερη αποκλειστική αντιπροσώπευση από την Achaia για Ελλάδα και Κύπρο αφορά την Ουκρανική Vega Mill,με προϊόντα, που βασίζονται σε σουηδικές συνταγές. Πρόκειται για ένα ρόφημα αμύγδαλο, το οποίο, ‘όπως αναφέρει ο Φοίβος Καρακίτσος περιέχει 3,4% αμύγδαλο, όταν τα αντίστοιχα ποσοστά σε ανταγωνίστηκα προϊόντα είναι στο 2%. Η διανομή του θα ξεκινήσει σε ολόκληρη την αγορά, ενώ έχουν ήδη γίνει συζητήσεις με μεγάλους retailers (ΑΒ Βασιλόπουλος, Σκλαβενίτης,The Mart κ.ά.)
FERRETTI
Η Τρίτη συνεργασία έχει γίνει με την Ιταλική Ferretti. Θα αφορά μεταξύ άλλων διανομή για :
- Φυτικό τυρί
- Αναπλήρωμα τυρί κρέμα
- Αναπλήρωμα ανθότυρο
- Αναπλήρωμα παρμεζάνα