Kρασιά σε κουτάκι αλουμινίου από την Achaia Company της οικογένειας Καρακίτσου           

Η τάση που γνωρίζει σηµαντική επιτυχία στο εξωτερικό κάνει πρεμιέρα και στην Ελλάδα!

To κρασί σε κουτάκι αλουμινίου αποτελεί µία τάση που φοριέται ιδιαίτερα το τελευταίο χρονικό διάστημα στο εξωτερικό. Αλυσίδες όπως οι Τesco, Waitroseκαι Sainsbury’s διαθέτουν στα ράφια τους κωδικούς κρασιού στη συγκεκριμένη συσκευασία. Μάλιστα και µμεγάλες εταιρείες µε παρουσία στην επιτόπια κατανάλωση και στο λιανεμπόριο όπως η Constellation Brands – παραγωγός της µπύρας Corona – έχει ήδη φέρει στην αγορά προ τριετίας τα συσκευασμένα κρασιά σε κουτί αλουμινίου των 330ml πέντε µονοποικιλιακά κρασιά υπό την ετικέτα, Crat ers Union.

Ακόμα όμως και οινοποιίες της φημισμένης Napa Valley, όπως η Larkin Wineryέχουν φέρει στην αγορά κρασί συσκευασμένο σε κουτάκι αλουμινίου. Την ίδια στιγμή, στην κυκλοφορία σειράς κρασιών σε κουτάκι αλουμινίου των 250ml προχώρησε στη χώρα µας η Achaia Company της οικογένειας Καρακίτσου σε συνεργασία µε την τοπική οινοποιία Γιδιάρης.

Όπως αναφέρει ο Διευθύνων Σύµβουλος της Achaia Company, Φοίβος Καρακίτσος στο FOODReporter, πρόκειται για ένα προϊόν που συνηθίζεται αρκετά στο εξωτερικό και ιδιαίτερα σε χώρες όπως η Μεγάλη Βρετανία. «Η αρχική µας προσέγγιση ήταν να δημιουργήσουμε ένα προϊόν µε θετικό οικολογικό αποτύπωμα γιατί το κουτάκι είναι ανακυκλώσιμο και ταυτόχρονα µε µμικρότερο βάρος και µμικρότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά την παραγωγή».

 Στοχεύει σε νεότερες ηλικίες, στην επιτόπια κατανάλωση  και στον τουρισμό.

«Μετά από εκτενή έρευνα συσκευάσαμε ένα ελληνικό κρασί από την Αχαΐα.

Πρόκειται για πολυποικιλιακά κρασιά µε στόχο καταναλωτικά κοινά που ανήκουν σε νεότερες ηλικίες, οι οποίες έχουν συνηθίσει να καταναλώνουν προϊόντα σε κουτάκι. Ταυτόχρονα επιδιώκουμε να εισέλθουμε στις τουριστικές περιοχές και στο HoReCa,δεδοµένου ότι πολλές φορές κατά την έξοδό µας επιλέγουμε να πιούμε ένα ποτήρι και όχι µία ολόκληρη φιάλη».

Η Achaia Company κυκλοφόρησε τρεις κωδικούς λευκού, ροζέ και κόκκινου συσκευασμένου οίνου σε κουτάκι, οι οποίοι φέρουν την ονομασία Merula(κότσυφας). Σύμφωνα µε τον κύριο Καρακίτσο η έναρξη της τοποθέτησης γίνεται στο κανάλι του HoReCA, ενώ στόχος είναι να διοχετευθεί στη συνέχεια και στα σούπερ µάρκετ.

Η τιμή λιανικής ανέρχεται σε περίπου 1,70 έως και 1,8 στο ράφι.

ΠΗΓΗ: Food Reporter

Γιώργος Λαµπίρης