Ενισχύει την παρουσία της στη λιανική η Achaia Company, που έχει εξασφαλίσει την αποκλειστική διανομή των προϊόντων τριών διεθνών brands, τα οποία δραστηριοποιούνται στον κλάδο των vegan και γενικότερα των πιο υγιεινών και φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων, Αυτές είναι η γερμανική Veganz, που διαθέτει σήμερα ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο µε περίπου 165 προϊόντα, η ουκρανική Vega Milk, µε προϊόντα που βασίζονται σε σουηδικές συνταγές και η ιταλική Feretti.
ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΥΣΙ∆ΕΣ ΤΗΣ Β. ΕΛΛΑ∆ΑΣ
“Τα προϊόντα της Vega Mill μπήκαν τέλη του 2020 στην ελληνική αγορά και πλέον το 60% – 70% του ελληνικού retail, όπως ΑΒ Βασιλόπουλος, The Mart, OK! Anytime, Κρητικός και άλλοι, έχουν τοποθετήσει τα προϊόντα στα καταστήματά τους, ενώ τώρα μπαίνουν και στον Σκλαβενίτη”, αναφέρει στο FnB Daily, ο CEO της Achaia Company, Φοίβος Καρακίτσος, ο οποίος προσθέτει ότι, τα προϊόντα των Veganz και Feretti βρίσκονται στην ΑΒ Βασιλόπουλος και σταδιακά θα επεκταθεί η τοποθέτησή τους και σε άλλες αλυσίδες, όχι µόνο στην πρωτεύουσα αλλά και στην Βόρεια Ελλάδα.
ΣΤΟΧΟΣ ΤΟ 10% ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΦΥΤΙΚΩΝ ΡΟΦΗΜΑΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2023
Επισημαίνει ότι, µμεταξύ των βασικών φιλοδοξιών για το 2023 είναι τα φυτικά ροφήματα της Vega Mill να κερδίσουν 10% μερίδιο στην ελληνική αγορά, σε βάθος διετίας, ενώ δεν παραλείπει να προσθέσει ότι, ενδιαφέρον έχει για την Achaia Company και η μικρή λιανική. «Τα φυτικά ροφήματα έχουν ήδη κατακτήσει το 12% της αγοράς απέναντι στο φυσικό γάλα (€300 εκατ.) µε διαρκώς έντονα αυξητικούς ρυθμούς και στην Ευρώπη το ποσοστό αυτό ξεπερνάει το 20%. Θέλουμε να ευαισθητοποιήσουμε και τους Έλληνες καταναλωτές απέναντι στην υγιεινή διατροφή, την προστασία του περιβάλλοντος, την προστασία των ζώων. Πρέπει όλοι να αντιληφθούμε, πως εκτός από την προστασία της δικής µας υγείας πρέπει να ελέγχουμε και ποιο είναι το ενεργειακό αποτύπωμά που αφήνουν οι επιλογές της διατροφής µας στο περιβάλλον. Μόνο έτσι θα αφήσουμε έναν καλύτερο κόσμο στα παιδιά µας”.
ΥΠΟ ΣΚΕΨΗ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑ∆Α
Ερωτηθείς για το αν είναι στα σχέδιά της Achaia Company και η παραγωγή vegan προϊόντων στην Ελλάδα, ο ίδιος δεν απέκλεισε κάτι τέτοιο, εξηγώντας ότι ο βασικός αρχικά στόχος είναι να εδραιωθούν τα προϊόντα των εταιρειών στην ελληνική αγορά. “Συζητάμε και τι προϊόντα μπορούν να παραχθούν στην Ελλάδα, από το 2022 και μετά. Θέλουμε όμως, να έχουν την ελληνική κουλτούρα, όπως είναι για παράδειγμα η φέτα, να δημιουργήσουμε δηλαδή vegan φέτα. Ήδη, µε την ιταλική Feretti συνεργαστήκαμε και φτιάξαμε vegan ανθότυρο”.
πηγή: FNB DAILY 02/02/2021