Αύξηση των vegan διατροφικών προϊόντων

To trend για τα vegan διατροφικά προϊόντα είναι ολοένα και πιο ελκυστικό για τους Ευρωπαίους. Σύμφωνα με έρευνα της Mintel περισσότεροι Ευρωπαίοι από ποτέ έκαναν στροφή στις vegan διατροφές από την αρχή της πανδημίας του Covid-19.

To 25% των Ευρωπαίων ηλικίας 21 έως 30 ετών δηλώνουν πως η πανδημία έκανε πιο ελκυστική την vegan διατροφή. Και δεν είναι μόνο οι Millennials.Έρευνες δείχνουν πως η vegan διατροφή είναι ολοένα και πιο προσιτή σε όλους τους Ευρωπαίους, με μία αύξηση του 22% σε όλες τις ηλικιακές ομάδες των Ευρωπαίων πολιτών.

Το 23% των Ευρωπαίων δηλώνουν πως καταναλώνουν περισσότερα φρούτα και λαχανικά  από τότε που ξεκίνησε η Πανδημία. Ένας στους 5 λέει πως αυτή η κατάσταση τους οδήγησε στο να προσθέσουν τροφές με τέτοια θρεπτικά στοιχεία, τα οποία να ενισχύουν το ανοσοποιητικό τους.

Η οικολογική “εν συναίσθηση” αντικατοπτρίζεται στην διατροφή.

Ο Alex Beckett, ο Διευθυντής της Mintel Food & Drink, εξηγεί, “Οι άνθρωποι θέλουν ο κόσμος να αλλάξει προς το καλύτερο εδώ και τώρα. Και προσπαθούν να βρουν τρόπους να δείξουν συμπόνια και ευσπλαχνία. Για τους καταναλωτές που θέλουν να κάνουν την αλλαγή, το να κόψουν το κρέας από τη διατροφή τους, τους φαίνεται ένας τρόπος να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης, δείχνοντας ενδιαφέρον για την φύση και ταυτόχρονα ενισχύοντας το ανοσοποιητικό τους.

“Εξάλλου και πριν το ξέσπασμα της Πανδημίας είχαμε διαπιστώσει μία αύξηση του ενδιαφέροντος στις Pland Based διατροφές. Απλώς η πανδημία επιτάχυνε αυτή την τάση”

Η προτίμηση σε local μαγαζιά επηρέασε τις διατροφικές συνήθειες.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι καταναλωτές αντιμετώπισαν επίσης ελλείψεις αποθεμάτων και μεγάλους χρόνους αναμονής και  παράδοσης από τις μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου, με αποτέλεσμα πολλοί  να στραφούν στα μικρά τοπικά μαγαζιά της γειτονιάς. Οι καταστηματάρχες μικρών delicatessen και βιολογικών-vegan προϊόντων δηλώνουν πως οι non-vegan πελάτες τους αυξήθηκαν, καθώς ωθούμενοι από την ανάγκη τους να έχουν άμεση εξυπηρέτηση, αύξησαν την επισκεψημότητά τους στα καταστήματά τους και σιγά σιγά άρχισαν να υιοθετούν την vegan διατροφή.